mylifeindisney

sry u guys for no updates

Publicerad 2012-10-23 09:32:00 i Allmänt,

Hallå. Jag tycker synd om er som kommer hit och möts av samma gamla, och egentligen har jag inget direkt att tillföra nu heller.
Idag är jag ledig. I min studieplanering har jag tydligen tänkt att jag ska göra fem inläsningsuppgifter den här veckan... och jag förstår inte riktigt hur det ska hända. Ska försöka göra två idag.
För mer blogg-action hänvisar jag till Lisas fina (vissa tumblr-disney grejer postar jag på min tumblr) och Youjizzgirl!
 
Fråga: Är det bara jag som kollar på Downton Abbey?
 
 
Hardrock syffe (= på 1800-talet hade många syfilis som gjorde att lederna i fingrarna bl.a stelnade och det ansågs vara fint så alla började hålla lillfingret utsträckt). Älskar ni inte hur fabulous han är? Det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela