mylifeindisney

höstmys

Publicerad 2012-09-02 10:23:00 i Allmänt,

Åh, filmen va så bra! Mycket mer känslosam än vad jag trott. Satt och grät i mörkret med syrran.
Idag är det min sista semesterdag. Det känns inte så jättetaggande att börja jobba igen. Bara om det är: lugnt, mysigt regn, go fika, bus-GILFen och piano-GILFen (för de är mina favvisar, för man får faktiskt ha favvisar, det kan inte hjälpas).
Idag ska vi iaf ha picnic! Det bestämde vi för att vi inte har haft någon under sommaren, så måste vi ha en höst-picnic. Jag har bestämt vart vi ska va men det är hemligt än så länge. Jag tror det kan bli ganska mysigt!
 
PS. Med "vi" menar jag Mimmi, Julia, Tinika och mig.
 
PS2. Nu när det har blivit September får man officiellt börja tagga julen!
 
Ledtråd: Picnic, typ här

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela