mylifeindisney

Tjabba peasants!

Publicerad 2013-04-09 18:11:00 i Allmänt,

Imorrn har jag "fredag", då jobbar jag till 14 och är sen ledig två dagar. Det blir najs då jag känner mig en aning less. Då ska jag hem till min lägenhet, gå på stand-up och kanske bio och klippa håret. 
Jag har även tänkt söka lite kurser till i höst då jag to be honest inte riktigt vet om jag kommer jobba/hitta något nytt jobb. Några kurser jag funderar på är grafiskform, design, konstvetenskap, skrivkurs och en om historiens skönhetsidéal. Hittade inte igen den där franskakursen jag sökte i våras, men annars hade ju det kunna va intressant.
Egentligen hade det ju varit himla härligt att läsa ett program för det verkar alla andra ska göra/va inne på att göra. Men jag är inte där i livet att jag vet vad det i sånna fall skulle vara, och jag är inte sån att jag bara hoppar på något jag inte är säker på och känner mig motiverad till. Och jag blir bara less och äcklad och känner mig dålig av att tänka på det där så jag gör undviker det. Vi får väl se var livet tar mig och vad det blir av mig. Kanske är det jag som är en peasant för jag har så himla svårt att ta beslut.
 
Är väldigt nöjd med mina nya glasögon dock

Kommentarer

Postat av: Tinika

Publicerad 2013-04-12 14:11:51

jag har ångeeeeeest!!!!!!!!!!! dock är jag typ inne på lite samma kurser som du <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela