mylifeindisney

*Mer Jul*

Publicerad 2013-12-31 10:22:00 i Allmänt,

På Annandagen hade jag en liten julfest hos mig. Jag bjöd på glögg och pepparkakor som man kunde ha lingon-philadelphia-gegga eller mögelost-philadelphia-gegga på. Körde Disney-drinking game till Skönheten och Odjuret. Vi drack när: de sjöng, Gaston var sassy, Clocksworth var pessimistisk, Odjuret arg, när de kallade Mourice tokig och sen hade alla var sin drink attack. Sedan spelade vi ett spel som hette Ryktet går (tror jag) där man ska rita och gissa grejer. Och tillsist körde vi sångleken när man ska sjunga en låttitel på en speciell bokstav och det lag som kom på flest vann. Efter det derpade vi mest och drack mer glögg. Sedan kickade jag ut alla vid 04 eftersom jag skulle jobba kväll dagen efter.
 
Såhär såg jag ut på själva Julafton
 

Kommentarer

Postat av: tinika

Publicerad 2013-12-31 17:24:13

SÅ JÄVLA RYSK OCH FABULOUS! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela