mylifeindisney

~The fabulous life of Lisa~

Publicerad 2013-02-05 19:19:27 i Allmänt,

Detta har hänt:
Förra veckan jobbade jag som ett djur. Efter att ha jobbat fredag kväll berättar papa att han minglat fram en lägenhet till mig på Haga som jag måste bestämma mig om under helgen om jag vill ha eller ej. Ringer killen som bor där nu och får komma och kolla dagen efter. 
Jag har nu tackat ja till den och får flytta in 1 Mars. Dock kommer jag att bo deltid där och här eftersom jag har jobbet här och hatar att pendla.
 
Imorgon ska jag till stan och växla pengar till Gran Can, titta på tapeter till lägenheten och försöka få mina D&G-bågar lagade då jag även hunnit bryta sönder dom. Det är tur att man är rik.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela