mylifeindisney

vad jag har haft för mig under veckan

Publicerad 2013-01-31 20:51:44 i Allmänt,

Den här veckan har jag möblerat om i mitt rum. Det blev bra, jag flyttade på soffan och sängen så att jag inte har månen som lyser in på mig när jag ska sova. Jag har även tittat på alla senaste avsnitten av Once upon a time, New Girl. The Mindy Project, Girls, Glee, Million dollar decorators och en hel del annat. Sedan har jag även blivit vaccinerad mot tbc, det är tydligen nånting man behöver om man jobbar inom vården, annars om man blir smittad måste man äta medicin i 9 månader. Jag har även jobbat en massa och långa timmar. Idag var jag ledig men chefen ringde vid 5 och bad mig jobba nu i natt så det ska jag göra, med min syster.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela